Sit gladnome ne pomaže

Trenutna ekonomska situacija u Hrvatskoj ostavila je mnoge obitelji da se bore da spoje kraj s krajem, posebno samohrane roditelje koji su suočeni s najvećim teretom rastuće stope inflacije. Kako bi se dio financijskih tereta ovih osoba smanjio, upućen je zahtjev velikim trgovačkim lancima u zemlji poput Kauflanda, Spara, Plodina, Bosa, Krk trgovine i Lidla da osiguraju posebne popuste za samohrane roditelje. Međutim, odgovor tih tvrtki bio je razočaravajući, jer je većina njih ili ignorirala zahtjev ili potpuno odbila ponuditi bilo kakvu pomoć. To postavlja pitanje: tko su ljudi koji vode te goleme maloprodajne lance, kojima je profit prioritet ispred podrške članovima zajednice u potrebi?

Obeshrabrujuće je vidjeti da su čelnici ovih maloprodajnih divova, suočeni s prilikom da pozitivno utječu na živote pojedinaca u nevolji, odlučili skrenuti pogled. Očekivalo bi se da tvrtke s tako značajnim utjecajem na tržištu pokažu određenu razinu društvene odgovornosti i empatije prema svojim kupcima. Umjesto toga, njihov nedostatak odgovora ili odbijanje pomoći dovoljno govori o njihovim prioritetima i vrijednostima.

Nedostatak suosjećanja u maloprodajnom menadžerstvu

Razočaravajuća reakcija Kauflanda

Među tvrtkama kojima smo se obratili, Kaufland je bio jedini koji je odgovorio, iako generičkom porukom u kojoj stoji da nisu u mogućnosti udovoljiti takvim zahtjevima jer su njihova sredstva namijenjena za te prilike davno prije raspoređena – nego što je upit upućen. Ovakav odgovor odražava nedostatak volje da se prilagode i udovolje rastućim potrebama svoje klijentele, posebno onih koji se suočavaju s financijskim poteškoćama.

Moralnost menadžera u maloprodaji

Djelovanje ili nedjelovanje menadžmenta maloprodaje izaziva zabrinutost u vezi s njihovim osobnim moralnim kvalitetama i vrijednostima koje podržavaju. Je li profit jedina pokretačka snaga iza njihovih procesa donošenja odluka ili ima mjesta za suosjećanje i empatiju prema njihovim klijentima? Kao lideri u industriji, oni imaju odgovornost ne samo povećati prihode, već i podići i podržati zajednice kojima služe.

SPAR, PLODINE, BOSO, KRK TRGOVINE, LIDL, KONZUM, STUDENAC, KTC, TOMMY, NTL, GAVRANOVIĆ, LONIA ,TRGO CENTAR, PEMO, METESS, DIONA, DICENTRA, ŽABAC

Posebno zabrinjava izostanak odgovora spomenutih tvrtki koji ukazuje na nepovezanost ovih trgovačkih lanaca s realnošću s kojom se suočavaju njihovi kupci. Zatvarajući oči pred borbama samohranih roditelja u ovim izazovnim vremenima, oni propuštaju priliku da pozitivno utječu i potaknu dobru volju unutar zajednice.

Zaključak

U vremenu kada su empatija i suosjećanje potrebni više nego ikad, odgovor (ili nedostatak istog) velikih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj daje razočaravajuću sliku njihovog vodstva i vrijednosti. Kao kupci, imamo moć zahtijevati više od tih tvrtki i držati ih odgovornima za svoje postupke. Neophodno je da voditelji maloprodaje upamte da profit ne smije doći nauštrb osnovne ljudske pristojnosti i društvene odgovornosti. Vrijeme je za promjenu načina razmišljanja i pristupa, gdje je dobrobit kupaca prioritet iznad svega.

Članak

Zašto biti član bilo koje udruge, a posebno Udruge Rotor?

Mi zajedno možemo sve! Dragi samohrani roditelji, sigurno ste se već barem jednom uhvatili kako gledate prema satu i pitate se: “Gdje je nestalo slobodno vrijeme?” Ili ste se nakon trećeg kruga oko trgovine s kolicima punim zdrave hrane pitali kako se uz sve te obaveze može naći i onaj poseban netko tko bi se priključio toj maloj obiteljskoj karavani.

Saznajte više »
Članak

Oklada koja je zamirisala na Uskrs

Tjedan dana prije Uskrsa, baka Ružica i djed Ivan razgovarali su telefonom sa mnom, njihovim sinom. Dogovarali smo detalje našeg dolaska s djecom, Elom i Igorom, kad je baka, s dozom prkosa u glasu, izjavila: “Ove godine, kad stignu, igram se s njima – trčat ćemo po dvorištu, tražiti pisanice, sve kao nekad!”Djed se nasmijao i sumnjičavo odmahnuo glavom: “Ma

Saznajte više »
Članak

Srijeda: Kreativne ideje za roditelje sa stilom

Kažu da srijeda dolazi kao onaj trenutak kad shvatiš da je tvoj auto parkiran tri ulice dalje, a kiša samo što nije pala. Znaš da si na pola puta kroz tjedan, ali i dalje nisi siguran kako stići do vikenda bez da se potpuno izgubiš u kaosu obveza, djece, posla, i pokoje napadaje panike oko toga što staviti na stol

Saznajte više »
Scroll to Top
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.