Tko je zadužen za kašalj i visoku temperaturu?

Ponedjeljak. Sastanak odbora. Excel tablice, kvartalni izvještaji, rokovi. Sve držiš pod kontrolom—dok ti dijete ne baci bombu: „Mamaaa, boli me grlo…“ Ili još gore: „Tataaa, vruće mi je…“

STOP. CRVENI ALARM.
Samohrani roditelj + bolesno dijete = krizni menadžment level 1000.

Dok vrtiš u glavi hoćeš li otkazati sastanak ili pronaći čudotvorno rješenje, realnost udara: dijete te gleda u oči s onim slabašnim, nemoćnim izrazom. Odluka je donesena—tvoj „board meeting“ sada je improvizirana ordinacija u dnevnom boravku.

Scenarij 1: Samohrana mama u Zagrebu, članica Udruge Rotor

Laptop na kuhinjskom stolu. Lijevom rukom tipkaš mail šefu, desnom mjeriš temperaturu. 39,1. Izvrsno. Još samo da naučiš teleportirati se u ljekarnu.

Prijateljice? Na poslu. Susjeda? Na putu. Baka? Na wellnessu (zasluženo, naravno).

Sama si, ali nisi baš skroz sama. Članovi Udruge Rotor imaju rješenja. Na grupi ti javlja kolegica-članica: „Imam hitnu dostavu čajeva i sirupa, stižem za 15 min!“

Izmjena ulogâ—jučer si ti njoj pomogla kad je trebala nekoga tko će pokupiti dijete iz vrtića. Danas ona spašava tebe. Jer mi zajedno možemo sve!

Scenarij 2: Samohrani tata iz Splita, član Udruge Rotor

Dijete na kauču pod dekicom, pokušavate balansirati između kuhanja pileće juhe i odgovaranja na Zoom sastanku. Dva su pitanja ključna:

  1. Kako objasniti kolegama da se povremeno upadi „Tataaa, hoćeš gledati crtiće sa mnom?“ ne mogu se isključiti kao notifikacije na mobitelu?
  2. Kako zadržati autoritet u firmi dok miješaš juhu u hoodici punog tragova dječjeg sirupa?

Rješenje? Rotorov član iz susjednog kvarta, koji ti u inbox šalje popis najboljih kućnih trikova za skidanje temperature.

„Brate, evo ti instant hack: čarape s octom + puno tekućine = problem riješen.“

Provjereno, radi. Rotor je mreža informacija koja ti spašava živce.

Životne pouke koje vrijede i za posao i za roditeljstvo:

Kriza je lakša kad nisi sam. U poslu delegiraš, zašto ne bi iu životu? Rotor okuplja roditelje koji si međusobno pomažu.
Uloži u mrežu podrške. Povezanost je ključ uspjeha, bilo na sastanku uprave ili u roditeljskom kaosu.
Ne moraš biti superjunak, samo pametno igraj. Pomoć nije slabost, već strategija.

Dijete ćete ozdraviti. Ti ćeš preživjeti. Posao će te čekati. Ali ono što ti stvarno treba? Mreža ljudi koji razumiju tvoj tempo i tvoj život.

Kad pročitaš ovaj blog, zastaneš, odmoriš se i zamisliš da postaneš član Udruge Rotor.

Zvonko Budak, predsjednik Udruge Rotor

Članak

Zašto ti (stvarno) treba ekipa koja kuži tvoj život?

Jesi li se ikad uhvatio/la kako govoriš: “Nemam vremena ni za što” ili “Ne mogu više biti sve – roditelj, profesionalac/ka, sportaš/ica, kuhar/ica, psiholog/inja, vozač/ica, učitelj/ica…”? Ako ti ovo zvuči bolno poznato, ostani tu, imamo o čemu pričati. Samohrani roditelji su superheroji, ali čak i superheroji trebaju pauzu. Zato ti donosim pet razloga zašto ti treba ekipa koja kuži tvoju

Saznajte više »
Članak

Vikend: Gubiš ga ili koristiš kako treba?

Subota ujutro. Djeca skaču, ti sanjaš još pet minuta sna. Kava u ruci, kaos oko tebe – tipičan start vikenda za samohranog roditelja. No, umjesto da juriš kroz dan kao na poslovnom sastanku, predlažem ti da ovaj vikend napraviš drugačijim? Prilika za druženje Zaboravi savršenstvo – djeca žele tvoje vrijeme, ne savršen plan. Samohrana mama Ana, članica Udruge Rotor, svaki

Saznajte više »
Članak

Dobro došle drage moje Rotorice, Rotorci i ostali dragi prijatelji! Nedjelja je savršen dan za usporavanje, zaustavljanje svakodnevne žurbe i posvećivanje vremena sebi. To je dan kada možeš napokon udahnuti duboko, opustiti se i uživati u onome što te ispunjava i čini sretnim. Bez obzira na to što te najviše veseli, nedjelja je tvoj dan za hobi. Zamisli da se

Saznajte više »
Scroll to Top
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.